Основні вимоги
до учнівських робіт
Пізнавальні екскурсії для учнів
Корисно знати!
учениця ІІ курсу класу іноземної філології ліцею,
Катерина виборола почесне ІІ місце, із зовсім невеликим відривом від першого (0,5 бали). Це інтелектуальне змагання, яке потребує великих зусиль. Перемозі передувала кропітка праця та підготовка. Цілеспрямованість,наполегливість, завзятість і талант учениці привели до такого відмінного результату. Так тримати! Я вірю у її подальший успіх, пишаюсь нею та бажаю стати найкращою студенткою вузу її мрії!
Читати тут
Чернігівщина вшанувала молоду еліту регіону
Пізнавальні екскурсії для учнів
Міжнародний
центр академічних громадських зв’язків та МАН України пропонують
науково-популярні подорожі Україною для учнівської молоді
Метою
організаціїї подорожей є популярізація наукових знань серед учнівської молоді з
екології, ботаніки, історії, мистецтвознавства, геології та ін. Ми не тільки
побачимо цікаві природні та рукотворні об'єкти але й дізнаємося про методи та
засоби їх дослідження, про таємниці, які ще належить розгадати вченим. Теми
подорожей...
Екскурсії це цікавий і пізнавальний спосіб проведення
дозвілля. Екскурсії іноземними мовами – це ще й можливість удосконалити знання
мов, вивчати мову на практиці та в реальних ситуаціях. Для учнів і педагогів ми
пропонуємо туристичні маршрути, що проводитимуться тією іноземною мовою, яку
вивчають у Вашій школі.
Для всіх,
хто цікавиться наукою та прагне до нових знань, НЦ «МАНУ» пропонує цикл
онлайн-лекцій з природничих, точних і технічних наук. Інформація подаватиметься
у форматі інтерактивних лекцій і динамічного діалогу з лектором.
Визначення результатів ІІІ етапу Конкурсу здійснюється за допомогою факторно-критеріальної моделі визначення результатів Конкурсу, розробленої на основі кваліметричного підходу (оцінювання якісних показників за допомогою кількісних балів).
Екскурсії це цікавий і пізнавальний спосіб проведення
дозвілля. Екскурсії іноземними мовами – це ще й можливість удосконалити знання
мов, вивчати мову на практиці та в реальних ситуаціях. Для учнів і педагогів ми
пропонуємо туристичні маршрути, що проводитимуться тією іноземною мовою, яку
вивчають у Вашій школі.
Для всіх,
хто цікавиться наукою та прагне до нових знань, НЦ «МАНУ» пропонує цикл
онлайн-лекцій з природничих, точних і технічних наук. Інформація подаватиметься
у форматі інтерактивних лекцій і динамічного діалогу з лектором.
Визначення результатів ІІІ етапу Конкурсу здійснюється за допомогою факторно-критеріальної моделі визначення результатів Конкурсу, розробленої на основі кваліметричного підходу (оцінювання якісних показників за допомогою кількісних балів).
Контрольні завдання
ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту
науково-дослідницьких робіт учнів — членів Малої академії наук України
ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту
науково-дослідницьких робіт учнів — членів Малої академії наук України
Pupils` assessment: How to write reports
Summing up a pupil’s performance over a year in a two-page report may
seem a tough task for a teacher who is new to report writing. Doing so in a
fair, accurate and personal way for 30 pupils can be daunting. Bridget Ballance, a new teacher at Elston Hall Primary in Wolverhampton,
teaches a class of 28. She spent three hours on her first report, but once she
got into the swing of it the process became quicker. She has written 12 so far
this year and now they are only taking about 45 minutes each to complete.
— членів наукового гуртка ліцею "Іноземна
філологія"
(керівник гуртка Павлюк Л.М.)
(ІІ курс клас іноземної філології)
Сергій Квіт: «Наукове поле країни стане єдиним»
Запроваджуються новації
Здобути грант буде непросто
Бюрократії дадуть бій
Надмірна «стабільність» шкодить науці
Бюрократії дадуть бій
Надмірна «стабільність» шкодить науці
Строки проведення ІІІ етапу всеукраїнського
конкурсу-захисту
Науково-дослідницьких робіт учнів – членів малої
академії наук україни у 2015/2016 навчальному році
Корисно знати!
Report Writing
Writing the
Thesis
Literature
Reviews: An Overview for Graduate Students
Вітаю!
Солодовник Катерину
учениця ІІ курсу класу іноземної філології ліцею,
призер ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту
науково-дослідницьких робіт учнів- членів Малої академії наук України (відділення Мовознавство , секція
Англійська мова)
науковий керівник Павлюк Л.М.
науковий керівник Павлюк Л.М.
Катерина виборола почесне ІІ місце, із зовсім невеликим відривом від першого (0,5 бали). Це інтелектуальне змагання, яке потребує великих зусиль. Перемозі передувала кропітка праця та підготовка. Цілеспрямованість,наполегливість, завзятість і талант учениці привели до такого відмінного результату. Так тримати! Я вірю у її подальший успіх, пишаюсь нею та бажаю стати найкращою студенткою вузу її мрії!
Читати тут
Чернігівщина вшанувала молоду еліту регіону
Дякую голові обласної державної адміністрації Валерію Петровичу Кулічу та начальнику
управління освіти і науки облдержадміністрації Миколі Анатолійовичу
Конопацькому за підтримку обдарованих дітей Чернігівщини та теплі привітання з побажаннями учням добра, щедрої долі та невичерпної жаги до знань. Валерій Петрович висловив слова щирої вдячності працівникам освіти, адже досягнення вихованців – результат кропіткої праці висококваліфікованих педагогів. Дякую за вручену мені подяку
від Куліча В.П. та нагородження моєї учениці Солодовник Катерини (призер ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів МАН
України, відділення «Мовознавства», секція «Англійська мова»,диплом ІІ ступеня) та Юлію Міхієнко (призер ІІІ етапу у конкурсі-захисті МАН, відділення «Літературознавства, фольклористики та мистецтвознавства», секція «Мистецтвознавство», диплом ІІІ ступеня, вчитель Бутурлим Т.І.)
Бажаю юним талантам нових перемог, віри у власні сили та здійснення всіх мрій!
Вітаю!
Щиро вітаю
своїх учениць ІІ курсу класу іноземної філології із перемогою у ІІ (обласному)
етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів
Малої академії наук України в 2016-2017 навчальному році!
Сорокіну
Оксану за зайняте ІІ місце
Мироненко
Надію за зайняте ІІІ місце
Як
науковий керівник ліцеїсток, хочу побажати їм продовжувати працювати у науковій
галузі і надалі з натхненням, жити з
бажанням відкривати і пізнавати щось нове, любити справу, якою будуть займатись
та досягти своєї мрії! Успіхів вам, мої друзі!
Лариса Миколаївна, я була б дуже вдячна, якби Ви надіслали контрольні завдання ІІІ етапу конкурсу-захисту науково-досдідницьких робіт МАН мені на пошту.
ВідповістиВидалитиДобре!Завтра надішлю ще один варіант контрольної роботи Вам на пошту.
ВідповістиВидалитиМожете і мені відправити завдання з МАН, будь-якого етапу, хочу перевірити свої знання, буду вдячний)))
ВідповістиВидалитиОк! Чекайте матеріал на пошті у найближчий час!
ВидалитиЯк члену гуртка 'Іноземна філологія', було корисно опрацювати матеріал щодо оформлення наукових робіт)
ВідповістиВидалитиДобре, Наталко! Будь ласка не забудь на наступне засідання принести опрацьований матеріал.
ВідповістиВидалитиДякую за інформацію,саме закінчую писати свою роботу з МАН,не прийшлося шукати вимоги в інтернеті!
ВідповістиВидалити:) Бажаю успіху на І етапі конкурсу захисту науково-дослідницьких робіт учнів - членів МАН!У вас все вийде!!!!:)
ВідповістиВидалитиДякую за інформацію щодо написання науково-дослідницьких робіт! Корисна інформація як для вчителів, так і для учнів!
ВідповістиВидалити:) Приємно знати, що матеріал сторінки Вам допомагає! Спостерігайте за новою інформацією!:)
ВідповістиВидалитиLarisa Nikolaevna, can you please send me the example of the book that needs to be brought out. How do I set up the first page? I will be very thankful)
ВідповістиВидалитиYes, Kate. I`ve sent you the layout of the book, that can be of help to you. Watch my e-mail. Happy Christmas!:)
ВідповістиВидалитиДякую за завдання, які Ви мені надіслали. Дуже складний рівень, але виконувати їх було цікаво. Знайшла для себе багато нового.
ВідповістиВидалити:) Молодець! Результати відправлю тобі на пошту, на найближчий консультації обговоримо певні моменти із тестових завдань. До зустрічі!
ВідповістиВидалитиЦікаво ,дуже дякую, спробую написати МАН у настопному році, хочу перевірити свої знання з англійської мови)
ВідповістиВидалитиВірю, що у Вас все вийде! Бажаю успіхів і натхнення!:)
ВідповістиВидалитиI congratulate you on winning of your student in competition.
ВідповістиВидалити:) Thank you! I am happy to have such a talented pupil as Kate! I wish her to achieve much success in future!:)
ВідповістиВидалитиВітаю з перемогою, бажаю подальшого саморозвитку й багато щасливих моментів в житті))
ВідповістиВидалити:) Дякую, Наталія! Наполегливість Катерини та її прагнення до перемоги привели до бажаного результату!Такі учні є приклад для інших у тому, як працювати, щоб досягти високих результатів у навчанні!:)
ВідповістиВидалитиМАН - чудова можливість для поглиблення знань з предмету, вироблення навиків виступу перед публікою, розвитку креативного мислення. Це реальна підготовка до подальшого навчання в університеті, неоціненний досвід, який стане нам у нагоді ще не раз. Було цікаво писати наукову роботу, здійснювати свої дослідження й одночасно розширювати свій кругозір. Дякуємо Ларисі Миколаївні за підтримку, допомогу та поради, які допомогли нам досягти таких результатів! Працювати з Вами було надзвичайно приємно й захоплююче. Хочеться побажати Вам гарних учнів, робота з якими приноситиме тільки задоволення :)
ВідповістиВидалитиДякую, Оксано, за теплі слова! Я бажаю тобі тільки перемог у подальшому навчанні, продовжувати пізнавати щось нове у науці, оптимізму та волі у подоланні труднощів, терпіння і професійних вчителів у майбутньому! Щасти тобі в усьому!:)
ВідповістиВидалитиНа власному досвіді знаю, що МАН - це важка праця, яка приносить щедрі плоди. Тому, вітаю дівчаток і бажаю продовжувати свою наукову діяльність в подальшому.
ВідповістиВидалитиНаташо! Я вітаю і тебе з І місцем на ІІ етапі конкурсу МАН з української літератури! Бажаю успіхів у подальшій боротьбі, і, звичайно. перемогти! Треба вірити у власні сили!
ВідповістиВидалитиДобрий день!Хотіло би дізнатися поради щодо написання ман з англійської мови
ВідповістиВидалити