Друковані праці


1. “Англійська мова”. Методична розробка з практики англійської мови для     учнів 10 класу ліцею при НДПУ ім. М. Гоголя, 1998 р.
2. Методичні рекомендації для домашнього читання за книгами Едни О’Браєн
“Сільські дівчата” (для учнів 11 класу), Джека Лондона “Мартін Іден” (для учнів10 класу), за збірником оповідань “Маг” (для учнів 10 класу),вид. НДПУ ім. М. Гоголя, 2001 р.
3. Конспект уроку з англійської мови “Школа моєї мрії”, який надійшов до книги, де представлені матеріали  випускників програм освітнього обміну, що фінансуються урядом США, Київ ”Абрис”, 2002 р., с. 89.
4. Конспект  уроку “ Вихідний день “ (10 клас), Панова Л. С. Навчально-методичний посібник для студентів факультету іноземних мов, видання 2-е, вид. НДПУ ім. М.Гоголя, 2003 р., с. 127.
5.Стаття “ Особистісно орієнтоване навчання як основа навчально-творчої діяльності учнів у процесі вивчення англійської мови “. Матеріали науково-практичної конференції. (Заг.ред. Е. І. Коваленко, вид. НДПУ ім. М. Гоголя, 2003 р., с.66.)
6. Конспект уроку “Навчання в школі. Школа майбутнього” (11 клас). Науково-методичний  журнал “Англійська мова та література”, В Г ” Основа”, лютий 2004 р., № 6, с.17.
7. Стаття “ Розвиток критичного мислення учнів під час читання на уроках англійської мови”. Науково - методичний журнал “ Англійська мова та література”, В Г “ Основа ”, січень, 2005р.
8. Конспект уроку з домашнього читання за текстом” One Friday Morning” by  L. Hughes. Науково - методичний журнал “ Англійська мова та література”, ВГ “Основа”, січень, 2005р.
9. Навчально-методичний посібник „З досвіду роботи дискусійного клубу „Істина”, вид. Ніжинський обласний ліцей, 2008р.
10.Навчальна програма факультативу з англійської мови „Дебати” для учнів класу іноземних мов.-Ніжин, 2009р.
11. Стаття  „Використання методу проектів як засобу для розвитку творчих здібностей учнів на уроках англійської мови”.  Збірник матеріалів науково-практичної конференції „Активізація пізнавальної діяльності та розвиток творчих здібностей учнів у навчально-виховному процесі на основі особистісно орієнтованої системи навчання та виховання”. Ніжин, 2008.
12. Стаття  „Використання методу проектів як засобу для розвитку творчих здібностей учнів на уроках англійської мови та у позашкільній діяльності” Науково-популярний часопис для вчителів України та діаспори „ Наш український дім” №2, 2009р. вид. НДУ імені Миколи Гоголя.
13. Тези „ Досвід використання проектних технологій у роботі дискусійного клубу „Істина” Наукове видання. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції „ Актуальні проблеми підготовки фахівців у галузі соціально-педагогічної діяльності” Ніжин. Вид. НДУ імені Миколи Гоголя. 2009р.
 14. Стаття „ Робота над соціальними проектами як умова розвитку творчих  здібностей та    громадянської компетентності учнів ліцею”. Журнал „Наукові записки”. Серія: //Психолого-педагогічні науки. (НДУ імені Миколи Гоголя ) / За заг.ред. проф.. Є.І. Коваленко-Ніжин: Видавництво НДУ імені Миколи Гоголя, 2009р.
15 «Соціальна компетентність як інтегральна детермінанта соціалізації старших підлітків» Науковий журнал Сумського державного педагогічного університету  ім .А.С. Макаренка «Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології»  №1 (27), 2013р
 16. Стаття «Використання проектних технологій у процесі формування соціальної компетентності старшокласників в умовах ліцею» у фаховому збірнику «Наукові записки НДУ. Серія: Психолого-педагогічні науки» (гриф ВАК «Педагогіка», «Психологія»)
17. Статті у збірниках матеріалів  Всеукраїнських науково-практичних конференцій 2012-14 рр, проведених у м. Ніжин, Кременець, Росії (Санкт Петербург), Грузії, а саме:  «Професійна підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери в умовах інтеграції України до європейського освітнього простору»(2012р), "Права людини та громадянина в Україні»(2012) , V Міжнародній науково-практичній конференції «Інновації у вищій освіті» (2013р) на базі  НДУ імені Миколи Гоголя «Соціально-педагогічне проектування: теоретичні аспекти»(Ніжин, НДУ ім. Миколи Гоголя, 2013р), Всеросійської науково-практичної конференції «Дополнительное образование детей и учащейся молодежи:история, современность, перспективы» (к 70-летию ГБОУДОД Дворца учащейся молодежи Санкт-Петербурга) (2013р),
18. Статті у матеріалах обласних науково-практичних семінарів на теми: 
«Психолого - педагогічні умови формування соціальної активності та професійно зорієнтованої особистості» (2014р) ; « Психолого - педагогічні умови формування соціальної активності та професійно зорієнтованої особистості»  Ніжин, 2014р.
19. Статті у матеріалах науково методичного Вісника Ніжинського обласного педагогічного ліцею (2013, 2014,.2015р.)
 20. У складі творчої групи учителів ліцею Павлюк Л.М. брала участь у підготовці конкурсних робіт «Формування творчої особистості ліцеїста» й «Педагогічна майстерність – домінанта професійної дії вчителя ліцею» для участі у ІV та V Міжнародній виставці «Сучасні заклади освіти»  та  конкурсної роботи  «Випереджаюча освіта для сталого розвитку як інноваційна форма організації освітнього простору ліцею» для участі у V Національній виставці-презентації «Інноватика в сучасній освіті».
21.У складі авторів написана конкурсна творча робота з теми: «Використання інноваційних технологій при вивченні англійської мови у навчально-виховному процесі ліцею» для участі у Восьмому міжнародному форумі «Інноватика в сучасній освіті» та Четвертої міжнародної виставки «WorldEdu». Виборено звання «Лауреат конкурсу І ступеня» у номінації "Інноваційні підходи до вивчення англійської мови в навчальних закладах" (2016р.)

Немає коментарів:

Дописати коментар